Hieronder vind u informatie en de meest gestelde vragen over onze kaartverkoop.
- Online kaartverkoop is tot aan aanvangstijd mogelijk.
- Online kaartverkoop is vaak goedkoper dan kaarten aan de kassa kopen.
- Met bij ‘stap 4’ van het bestellen op selectie van de juiste kaartsoort.
- Wanneer u gebruik maakt van een actiecode kiest u eerst bij ‘stap 4’ de actie-kaartsoort en voert u vervolgens de actiecode in.
- Online kan betaald worden met iDEAL.
- Ongeacht de betaalwijze ontvangt u de kaarten als e-Ticket via de e-mail.
- Kaarten gekocht met bankoverschrijving als betaalmethode zijn pas geldig na ontvangst van de betaling. Is de betaling 24 uur voor aanvang nog niet ontvangen, dan kunt u de kaarten alsnog bij de kassa afrekenen (tegen het kassatarief). Heeft u kaarten gekocht met betaalmethode bankoverschrijving, en u komt niet naar de voorstelling/activiteit? Helaas, dit maakt uw aankoop niet ongedaan : u bent dan nog steeds verplicht om te betalen.
- Met online gekochte kaarten kunt u direct naar de toegangscontrole lopen, e-Tickets kunnen gescanned worden vanaf uw mobiele telefoon of tablet.
- Kortingsacties gelden nooit met terugwerkende kracht.
- Bij de kassa en voor de muntverkoop is op dit moment enkel contante betaling mogelijk.
Wat als er na betalen geen kaarten ontvangen zijn?
Normaal gesproken ontvangt u 1-2 minuten na betaling de kaarten via e-mail. Als het langer duurt, kijk dan even in uw ongewenste post / spam / junk mail. Ontvangt u nog steeds geen mail? Mail dan naar reserveer@openluchttheatervrouwenhof.nl. Daarnaast kunnen aan de kassa kopiekaarten uitgeprint worden. Hiervoor zullen we diverse persoonlijke gegevens nodig hebben welke gebruikt zijn tijdens het bestellen.
Moeten kaarten altijd uitgeprint worden?
Nee, het is ook mogelijk om de kaarten te laten scannen vanaf een telefoon of tablet. Ervaring is dat scannen vanaf papier wel sneller is. We vragen u vriendelijk om voorafgaand aan het scannen de helderheid van het scherm zo hoog mogelijk te zetten.
Is het mogelijk om gekochte kaarten terug te geven?
In principe is dit niet mogelijk. Voor onvoorziene omstandigheden of persoonlijke situaties van overmacht kunt u zelf eventueel een annuleringsverzekering afsluiten, wij bieden dit niet aan noch bemiddelen wij daarin.
Als op initiatief van ons de inhoud, de locatie of datum/tijd van een activiteit wijzigt waardoor u er niet bij kunt of wilt zijn, dan krijgt u uiteraard uw geld terug. Dergelijke wijzigingen geven wij altijd per mail door, het volstaat om te reageren op die e-mail als u zich wilt beroepen op bovenstaande regeling. De verstuurde kaarten worden dan uiteraard ongeldig.
Het bestellen van kaarten lukt niet, wat kan hiervan de oorzaak zijn?
De enige bekende reden waarom het bestellen van kaarten niet lukt is omdat uw browser (Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, etc etc) het gebruik van cookies niet toestaat. Voor het bestelproces is het nodig dat de website gebruik kan maken van een cookie. Het toestaan van cookies kunt u (tijdelijk) toestaan door dit in de instellingen van uw browser aan te passen.
Wilt u geen cookies gebruiken? Mail dan onderstaande gegevens naar reserveer@openluchttheatervrouwenhof.nl, en we sturen u de kaarten toe (betaling is dan via bankoverschrijving, en mogelijk tot 24 uur voor aanvang).
- Voorstelling
- Aantal kaarten (inclusief leeftijden bezoekers, zonder leeftijden gaan we er vanuit dat alle bezoekers 18 jaar of ouder zijn)
- Uw naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon, en e-mailadres waarop u de kaarten wenst te ontvangen.
Hoe kan ik een passé partout kopen voor bijvoorbeeld een reeks kindervoorstellingen?
Voor sommige reeksen van voorstellingen is het mogelijk om tegen een aantrekkelijk tarief kaarten te kopen. Deze vind u via de ‘serie’-knop bovenaan de kaartverkoop.
Waarom staan de evenementen niet op volgorde van datum? Of waarom zien sommige evenementen er anders uit in het overzicht?
Wij hebben – naast de evenementen die wij 100% zelf organiseren – ook de kaartverkoop van onze samenwerkingen toegevoegd aan het overzicht. Hiervoor wordt soms een ander ticketsysteem gebruikt, waardoor deze er anders uitzien.
Zijn er kortingen voor grote groepen?
Voor groepen groter dan 10 personen is het mogelijk om een korting te krijgen. Het initiatief ligt hiervoor bij u. U kunt hiervoor mailen naar reserveer@openluchttheatervrouwenhof.nl.
Kan er een factuur gestuurd worden voor de aankoop van kaarten?
Ja, dat is mogelijk. Als u via bankoverschrijving betaald is het mogelijk om een factuur te ontvangen.
Klopt het dat er geen BTW vermeld staat op de kaarten?
Dat klopt, wij zijn vrijgesteld van BTW.
Welk persoonsgegevens gebruiken / verwerken jullie?
Dit is te lezen in onze privacyverklaring.
Door aanschaffen van kaarten voor een voorstelling accepteert men de huisregels die in ons theater gelden, deze staan bij de nuttige informatie op deze website.